FANDOM

Lyceum Arcanumin kautta hankittavat enchantoidut esineet Muokkaa

Lyceum Arcanumin kautta on mahdollista hankkia matalatasoisia (esim. parempia aseita/haarniskoita +1/+2) enchantmentteja sopuhintaan. Pysyvä enchantment maksaa +1-tasolla (4*average price of the item) + 15 GL ja +2-tasolla (4*average price of the item) + 45 GL. Koska kyseiset tavarat tehdään Arcanumin pitämillä kursseilla oppilastöinä, niihin menee aikaa +1-tasolla 4-6 viikkoa ja +2-tasolla 10-14 viikkoa. Limited enchantmenteissa asiasta tulee aina keskustella tapauskohtaisesti.

Lyceum Arcanumin kautta on myös mahdollista saada tietoa siitä minkälaisia erilaisia esineitä on olemassa. Peliteknisesti tämä tarkoittaa sitä, että GM's Guide kappale 5 'Enchanted Items' sisältää tietoa, joka on hahmojen tiedossa eli sitä voi vapaasti lukea.

Tilaustyönä hankitut enchantoidut esineet Muokkaa

Cymrilistä löytyy useampiakin liikkeitä, joista voi tilata melkein millaista taikaesinettä tahansa (mainospuhe). Arcanumista voi kysellä suosituksia liikkeistä ja maageista, jotka tekevät enchantointia.

Cymrilin kaupat/markkinat Muokkaa

Cymrilistä löytyy myös huomattava valikoima valmiita taikaesineitä erilaisista liikkeistä, joten onneaan voi kokeilla myös niissä. Kaikki kyselyt GM:lle joko pelin aikana tai pelin ulkopuolella sähköpostilla tms.